Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

Look away, look away, look away Lucifer now

Av Moa - 2 juni 2008 16:10

Fy fan.


Jag vet inte, vissa skulle väl kanske mena att jag överreagerar, och att jag dessutom är dum i huvudet som satt mig själv i den här sittsen, ännu en gång. Men så är det, och nu sitter jag i skiten igen.

  Jag är ledsen, men just nu går jag bara och väntar på att vakna från den här skiten, och upptäcka att allt är som vanligt igen.

  Som jag nyss pratade med Jorun om, vad hände inte i helgen egentligen, trots att den till och från var så jävla unedrbar, fick den minst sagt obehagliga konsekvenser.

  era fega jävla kryp, är det möjligt att faktiskt leda evolutionen bakåt!? Jag ser ingen värdighet någonstans i det ni driver med.


Så är det iaf, vad fan, livet återgår till det normala.

Bara ta det lugnt, det löser sig, det gör det alltid

  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 6 oktober 2008 20:45

bajs, vet inte vad jag vill skriva egentligen. jag sak fortsätta älta allt, fy fan piss   ...

Av Moa - 3 oktober 2008 12:40

hade 30 min lektion idag... känns ju värt at ha släpat sig upp för det. men men, det var helt underbart väder iaf, så lite fick man väl ut av det. bestämmde mig för att ta en promenad efter serveringen, så begav mig ut på stångehuvud för att rensa ta...

Av Moa - 2 oktober 2008 21:15

Bööö! Tack för det, det var allt jag hade att säga idag. Nejdå, lite annat ska man väl kunna säga om idag, och igår osv. Jag är trött, ska sluta vara så lättövertalad, någon gång. Men ändå, tack älsklingar, det var mysigt på något sätt igår. jag älsk...

Av Moa - 29 september 2008 21:42

Jag har gjort det igen, elle rnästan iafm, försovit mig alltså. Mina powernaps måste upphöra, jag kan inte ahntera det. jag sover för ofta, för länge och på olämpliga ställen. Jag han iaf, fast jag vaknade 2 minuter innan jag skulle vara hos Elin, vi...

Av Moa - 20 september 2008 11:57

Det är lördag, jag är fortfarande sjuk och klen, funderar på att hosta upp lungorna, bara för att få det gjort liksom.   Men jag höll mitt löfte till mig själv och tog det lugnt, stod emot jävligt hård övertalning vill jag meddela. därför är det lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards