Alla inlägg under september 2008

Av Moa - 29 september 2008 21:42

Jag har gjort det igen, elle rnästan iafm, försovit mig alltså.

Mina powernaps måste upphöra, jag kan inte ahntera det. jag sover för ofta, för länge och på olämpliga ställen.

Jag han iaf, fast jag vaknade 2 minuter innan jag skulle vara hos Elin, vi skulle gå till träningen tillsammans. men som sagt, kom fram iaf. lite sen, men inte väldigt.

  Jag har saknat att skriva, emn inte känt ngt direkt behov av att göra det. Men nu jäklar.

är så konstigt ..slapp. orkar inget. vet inte vad fan det hänger på, hoppas att det ger sig snart bara.

har avrit på sjukhuset i stort sett hela helgen, känns det som iaf. men nu är det över, babe är hemma igen, allt kan återgå till det normala. me man kan ju lungt säga tt helgen inte blev som planerat. men men, det löser sig.

Nu ska jag koka chai, mysa, slappa och så småningom sova.

jag vet inte, jag pllar helt enkelt inte.

man ska vara jävligt försiktig med vad man ösnkar sig helt enkelt, eller så kan man mogna en smula, och sluta ändra sig hela jävla tiden.

en vecka kavr tills den efterlängtade veckan på Tjärnö, välbehövligt med en break från stan tror jag, det ska bli skönt.

näh, chai var det, med mycket mjölk<3

Av Moa - 20 september 2008 11:57

Det är lördag, jag är fortfarande sjuk och klen, funderar på att hosta upp lungorna, bara för att få det gjort liksom.

  Men jag höll mitt löfte till mig själv och tog det lugnt, stod emot jävligt hård övertalning vill jag meddela. därför är det lördag utan bakfylla idag, härligt.

  det är fint väder... fy fan, ska dra och umgås med J sen, vi hade fått mail från Tjärnö <3<3<3, hoppas hoppas hoppas, alla ska fan hålla tummarna nu!

har massa fysik att plugga, så det gäller väl att sätta igång en tvätttmaskin och dra fram fysikgrejerna, suck, men vad gör man inte för husfriden.


Av Moa - 19 september 2008 12:40

nu ska jag göra höstfint på min blogg!

Av Moa - 19 september 2008 12:31

Det är fredag, jag har en miljon saker att göra känns det som iaf, och jag är sjuuuk.

  Allt för att jag i min barnsliga otålmodighet inte kunde vänta riktigt med att börja träna igen... så nu sitter jag här och dör inombords.

  Jag har fått bullar av min söta hyresvärd, så det känns bra, plåster på såren liksom, har dessutom blivit upplyst om att det kommer flytta in 2 lärare här bredvid, jag kommer alltså dela badrum och dush med 2 lärare. höhöhö... dom kommer att hata mig! sweet.

  tror bestämt att jag måste äta lite mer bullar:D

Jag Och jorun har beslutat om en lugn helg, bara film och myspys. får väl se hur länge det dröjer innan jag sitter där och pimplar White russian för fulla muggar. äh, ska faktiskt försöka ta det lite lugnt, och bli frisk, faktiskt. men vi får väl se.

  måste ju bli frisk innan vi ska börja dyka på söndag ju. mailade förresten en brud på blocke som hade en torrdräkt ute, får väl se om hon har kvar den, annonsen var utlagd den 14, så den har kanske blivit såld. förhoppningsvis inte. håller tummarna nu.

annars? nää, alla är sjuka, eller bortresta:P så det blir chill, det blir fan det.


Av Moa - 16 september 2008 17:42

Mhm, jag är slö, jag vet. flera dagar sen vi kom tillbaka från lofoten <3, och inte har jag skrivit ett ord i bloggen. shame on me,

  Lofoten var underbart, som jag berättar för alla, underbart, och jag vill tillbaka. nu.

  Annars då, börjar min CMAS * dykkurs på torsdag, så i slutet av november är jag färdig att tillsammans med en ** cmas-dykare dyka ned till 20 m, den ni.

Av Moa - 3 september 2008 12:11

Livet leker: har massa mat i skafferiet, det regnar inte, fåglarna är allmänt fjädriga. Äh kort sagt, livet är awesome just nu, helt underbart; för imorrn åker vi till Lofoten!!! Yeah, jag vet redan nu att den här resan kommer bli helt jäkla underbar, och det bästa är att jag vet att fler awesome saker vänmtar när vi kommer tillbaka, det kan inte gå fel.

  Bara för det kommer allt typ Crash and Burn, stenhårt, men men, det finns ingen plats för sådana spekulationer nu.

  Som sagt, känn ingen sorg för mig i Gbg, för jag har det jävla gött alltså!

Det enda som fattas mig är mina trogna vapendragare, så sandra, ta det lugnt med Go-Cart-killen, och kom ned hit istället.

Nu kommer jag som bekant inte kunna skriva typ förrän nästa fredag... kanske, så vänta ej i onödan.

Men vi syns dårå, om jag fortfarande är i mina sinnens fulla bruk vill säga, efter att ha hurtat rund på x antal fjäll.

Peace out.

Ovido - Quiz & Flashcards