Direktlänk till inlägg 19 september 2008

I never get along with myself

Av Moa - 19 september 2008 12:31

Det är fredag, jag har en miljon saker att göra känns det som iaf, och jag är sjuuuk.

  Allt för att jag i min barnsliga otålmodighet inte kunde vänta riktigt med att börja träna igen... så nu sitter jag här och dör inombords.

  Jag har fått bullar av min söta hyresvärd, så det känns bra, plåster på såren liksom, har dessutom blivit upplyst om att det kommer flytta in 2 lärare här bredvid, jag kommer alltså dela badrum och dush med 2 lärare. höhöhö... dom kommer att hata mig! sweet.

  tror bestämt att jag måste äta lite mer bullar:D

Jag Och jorun har beslutat om en lugn helg, bara film och myspys. får väl se hur länge det dröjer innan jag sitter där och pimplar White russian för fulla muggar. äh, ska faktiskt försöka ta det lite lugnt, och bli frisk, faktiskt. men vi får väl se.

  måste ju bli frisk innan vi ska börja dyka på söndag ju. mailade förresten en brud på blocke som hade en torrdräkt ute, får väl se om hon har kvar den, annonsen var utlagd den 14, så den har kanske blivit såld. förhoppningsvis inte. håller tummarna nu.

annars? nää, alla är sjuka, eller bortresta:P så det blir chill, det blir fan det.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa - 6 oktober 2008 20:45

bajs, vet inte vad jag vill skriva egentligen. jag sak fortsätta älta allt, fy fan piss   ...

Av Moa - 3 oktober 2008 12:40

hade 30 min lektion idag... känns ju värt at ha släpat sig upp för det. men men, det var helt underbart väder iaf, så lite fick man väl ut av det. bestämmde mig för att ta en promenad efter serveringen, så begav mig ut på stångehuvud för att rensa ta...

Av Moa - 2 oktober 2008 21:15

Bööö! Tack för det, det var allt jag hade att säga idag. Nejdå, lite annat ska man väl kunna säga om idag, och igår osv. Jag är trött, ska sluta vara så lättövertalad, någon gång. Men ändå, tack älsklingar, det var mysigt på något sätt igår. jag älsk...

Av Moa - 29 september 2008 21:42

Jag har gjort det igen, elle rnästan iafm, försovit mig alltså. Mina powernaps måste upphöra, jag kan inte ahntera det. jag sover för ofta, för länge och på olämpliga ställen. Jag han iaf, fast jag vaknade 2 minuter innan jag skulle vara hos Elin, vi...

Av Moa - 20 september 2008 11:57

Det är lördag, jag är fortfarande sjuk och klen, funderar på att hosta upp lungorna, bara för att få det gjort liksom.   Men jag höll mitt löfte till mig själv och tog det lugnt, stod emot jävligt hård övertalning vill jag meddela. därför är det lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards