Alla inlägg under februari 2008

Av Moa - 1 februari 2008 18:12

Har en fruktansvärt negativt tänkande just nu, men det är fan tillåtet dagar som denna.

FFS

Bäst att jag lyssnar på Regina Spektor - Samson och hatar världen lite innan jag klär på mig och beger mig ut i regnet.

Ska till Jorun och ha lugn chillkväll...


Hittar ingen passande bild för att beskriva idag.

Så det får vara.

Peace out

Av Moa - 1 februari 2008 16:17

I never loved nobody fully
Always one foot on the ground
And by protecting my heart truly
I got lost, in the sounds

I hear in my mind
All of these voices
I hear in my mind
All of these words
I hear in my mind
All of this music
And it breaks my heart
And it breaks my heart


All my friends say that of course its
Gonna get better, gonna get better
Better, better, better, better, better, better, better

Av Moa - 1 februari 2008 15:24

Ack ack, vilken j*la dag kan man lugnt säga!

Usch usch usch, två timmar kemi, ammoniaklukten sticker fortfarande i näsan. Och matte, hade just förträngt jävla komplentering, men blev plågsamt påmind av hur jävla mycket jag suger i matte!

ÅH, jag pallar inte bry mig om den här skiten längre,

Jävla skit.

det kan också tillägas att det blåser som fan och att det regnat hela dan. Jag vill ut och springa men orka att plaska omkring i vattenpölar och dessutm få öroninflamation på köpet!

Jag vill hem!

Fin början på fabruari...

Ovido - Quiz & Flashcards