Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Moa - 2 oktober 2008 21:15

Bööö!

Tack för det, det var allt jag hade att säga idag.

Nejdå, lite annat ska man väl kunna säga om idag, och igår osv.

Jag är trött, ska sluta vara så lättövertalad, någon gång. Men ändå, tack älsklingar, det var mysigt på något sätt igår.

jag älskar er och "det var helt klart hans syster".

  pluggar fortfarande en jäkla massa dykterori, och på måndag drar jag och Babe till Tjärnö. obeskrivligt skönt ska det bli. Tack Ulf, för att du sponsrar vår resa---

Det blir lugnt tidig kväll ikväll.

Snart helg... igen, inte för att det spelar så stor roll, dagarna är i stort sett detsamma, förutom att man har vettigare syselsättningar dagtid på helgerna iaf...

Palla, är smått less måste jag erkänna, men ändå, man ska inte klaga.

Jag trivs, på något kaotiskt, självdestruktivt sätt.

Och då ska man väl inte ifrågasätta det va?


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards