Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Moa - 3 oktober 2008 12:40

hade 30 min lektion idag... känns ju värt at ha släpat sig upp för det. men men, det var helt underbart väder iaf, så lite fick man väl ut av det. bestämmde mig för att ta en promenad efter serveringen, så begav mig ut på stångehuvud för att rensa tankarna lite, fungerade väl som förväntat, inte ett dugg klokare, men lite mer... samansatt kanske?

Jag vet inte, fredag idag, och för första gången på väldigt länge är jag pepp på kalas, så nu jävlar blir det kalas ska ni veta!

äh, klockan är ju bara barnet, lär ju hinna ändra mig innan det blir kväll.

måste tvätta om jag ska ha ngt att ha på mig ikväll,..

nu försvann peppet som på beställning.

underbart, nejdå, fortfarande pepp, kan ha skabb-kväll ikväll, aldrig fel på de kvällarna:P

  och på måndag drar vi, ska bli stört skönt som sagt, jag älskar lysekil, det är mitt hem, men vi behöver en break från varandra nu, det skulle vi må bra av båda två.

  det är så många människor jag saknar, det är så att tycka om för många...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards